Sunday, July 8, 2007

Singapore Airport ( Changi Airport )

ATTENTION : FOR SALE weblog address, if you are interested in this weblog address , please write to me at the comment.

Singapur havaalanını ilk gördüğümde şok olmuştum. Tam bir uzay yolu dizisinin ortasında hissettim kendimi. Dehşet bir şey. Son derece planlı, modern ve çekici bir yapıya sahip. İnsan uçağa binip gitmek istemiyor. Alış veriş merkezi , oteli, yüzme havuzu, eğlence ve dinlenme alanları aklıma gelmeyen pek çok imkan mevcut. Daha fazla bilgi isteyenler için changi www.changiairport.com adresini verebilirim. Şimdi videolarımıza gelelim. Eleştiri ve düşüncelerinizi bekliyorum. Saygılarımla.

Singapur havayolları uçağından inmeye hazırlanıyoruz. Tayland'dan Singapura geldik.
We are ready to get off the Singapore airlines Plane. We arrived from Thailand to Singapore.



Now, we got out Singapore airlines plane. Singpapur havayolları uçağından çıktık.



I am walking at singapore airport. Singapur havaalında geziyorum.



i arrived my gate to wait my plane. i met some Turkish people at this gate.



i met a turkish boy in singapore airport who works at there. he is rising her arms up at the end of video. his name is Kerim. Bir türkle tanıştım singapur havaalınında. orada çalışıyor. Videonun sonunda ellerini kaldırıyor bana işaret ediyor. Sonra bir fotoğrafımı çekiyor. Adı Kerim. 16 yıldır orada çalışıyormuş. Bir kaç türkçe kelime duymak bana zevk verdi doğrusu. Kendime geldim.




i heard a turkish anouncement and Kerim got ready to chek in pasengers.
Türkçe anons duydum. önce inanmadım kendime. aman allah. Sonra Kerim kardeşim anons geçtiğini anlamdım. Bilet kontrolü için yerini aldı. İstanbul'a dönüşümün son safhası burası.

No comments: